Complaint to SKMM using Whatsapp
Editorial Team
- March 22, 2016
“Adalah dimaklumkan bahawa Aduan MCMC telah mengaktifkan saluran aduan baharu melalui aplikasi ‘Whatsapp’. Saluran aduan ini diaktifkan bagi membolehkan orang ramai untuk membuat aduan mengenai sebarang isu berkaitan telekomunikasi, penyiaran, perkhidmatan internet, perkhidmatan pos dan perjudian dalam talian. Berikut merupakan maklumat mengenai saluran aduan baharu Aduan MCMC:
Nombor Whatsapp: 016 2206 262
Waktu operasi: 9:00 pagi – 5:00 petang (Isnin – Jumaat)
Perakuan penerimaan aduan akan diterima oleh pengadu dalam tempoh 24 jam. Orang ramai digalakkan untuk menggunakan saluran baharu ini bagi menyalurkan aduan rasmi Aduan MCMC.”
https://www.facebook.com/SuruhanjayaKomunikasiMultimediaMalaysia/posts/1324216697604783
Previous Post
Trade-in program for honor 5X
Recent Posts
Bank Negara Eases Rising Health Insurance Costs
December 20, 2024
Tune Protect Launches Delay Lounge Pass for AirAsia
December 19, 2024
Santan Upgrades Inflight Retail with New Technology Solutions
December 19, 2024
Nothing OS 3.0 Update Brings Custom Features and
December 18, 2024
realme C75 at RM699 Built for Durability and
December 17, 2024
ASUS Vivobook S 14 Launches with AI Intel
December 16, 2024
Kaspersky Detects 467000 Malicious Files Daily in 2024
December 13, 2024
YTL AI Labs Launches Ilmu 0.1 Malaysia’s AI
December 12, 2024
Lotus’s Rimbayu Grand Opening Offers Exciting Deals and
December 11, 2024
HONOR X9c Smart Launches in Malaysia at Affordable
December 10, 2024
Categories
Archives
Stats
- 214,050
- 1,773,270